Kelvin Says?

Wednesday, January 25, 2006

Wrote Something

Wrote this quite some time ago,
but didn't have the chance to post it.
Sadly, it's in chinese.
So sorry to those who can't understand.

夜以深,下着雨,孤独的,
又做梦,我和你,牵着手,
拥抱着,聊天到,睡着了。

现实中,两人都,没机会,
不可能,我与你,距离远,
我不配,跨不过,你那边。

你不知,我心痛,都为你,
掉进井,爱之井,因为怕,
你会恨,不重视,的小我。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home